Štúdio Respawn Entertainment predstavilo TITANFALL

8. červenec 2013 20.51

Spoločnosť Electronic Arts a nezávislé vývojové štúdio Respawn Entertainment včera vo svetovej premiére predstavili titul Titanfall ™, ktorý je prvým počinom nového vývojového tímu. Za projektom Titanfall, obestíraným takmer tri roky závojom tajomstva, stojí spolutvorcami a hlavné členovia vývojového tímu série Call of Duty, a patrí preto medzi jeden z najočakávanejšie na E3 2013

Štúdio Respawn v Titanfallu využíva svoje bohaté skúsenosti z tvorby strieľačiek z pohľadu prvej osoby, ďalej ich rozvíja v podobe nových prístupov k celkovej podobe designu hry a jej univerza. Hra je kompletne koncipovaná pre viacerých hráčov a predstavuje kombináciu rýchlej multiplayerovej akcie a kľúčových heroických momentov, typických pre kampaňové herné režimy. Dej hry je zasadený do vzdialenej hraničnej oblasti zdevastovanej vojnou, kde majú hráči úplnú voľnosť vo voľbe bojujúce strany, konkrétne elitných útočných Pilotov, alebo ťažko obrnených osmimetrových Titanov. Na video k oznámeniu Titanfallu sa môžete pozrieť oficiálnej stránke www.titanfall.com.

Titanfall

"Herný priemysel prechádza zaujímavú fáz vývoja, ktorá sa zdá byť ideálne pre príchod titulu, akým je Titanfall," uviedol Vince Zampella, jeden z tvorcov série Call of Duty a spoluzakladateľ štúdia Respawn Entertainment. "Pre nás všetkých v respawn sú hry vášeň. A naším cieľom je odštartovať novú generáciu softvéru niečím naozaj parádnym. "

Svet Titanfallu je tvorený protiklady veľkého a malého, prírodného a priemyselného a človeka a stroja. Hráči sa v ňom ocitnú uprostred prebiehajúceho konfliktu medzi mocnú Interstellar Manufacturing Corporation (IMC) a milícií tvorenými elitnými Pilotov. Vďaka možnosti neustále striedať stranu Pilotov a Titanov môžu hráči voľne meniť taktiku a útočiť, či ustupovať podľa situácie. Riaditeľ vývoja Titanfallu Steve Fukuda dodáva: "Okrem toho, že multiplayer dopĺňame o určité vizuálne filmové prvky, pracujeme aj na fundamentálnych zmenách systému boja a pohybu v rámci tohto žánru. Titanfall je v rámci FPS strieľačiek v tomto ohľade originálnej, pretože na tieto dva prvky kladie rovnako veľký dôraz. Ich kombinácia bude z veľkej časti utvárať charakter Titanfallu. "

Titanfall vyjde na jar 2014 vo verziách pre Xbox One ®, PC a Xbox 360 ®. Verziu pre Xbox 360 vyvíja externý tím s podporou štúdia Respawn. Ďalšie informácie nájdete na webe www.titanfall.com. Aktuálne dianie okolo hry môžete sledovať aj na Twitteri www.twitter.com / titanfallgame alebo Facebooku www.facebook.com / titanfallgame.